הפולדרים הם תיקיות כריכה המיועדים לרוב להחזקת דפים בגודל A4.
ישנה חשיבות רבה לעניין עיצוב פולדרים מכיוון שבתוכו מאוגדים מסמכי מידע על העסק או החברה שלך, והם מעידים על טיב ואיכות העסק.
עיצוב פולדרים בסיסי כולל את לוגו החברה על הכריכה החיצונית והוא תואם למיתוג שאר הניירת של החברה. בנוסף, עיצוב פולדרים יכלול את הסלוגן של החברה,
כתובות ופרטי ההתקשרות השונים. בתוך הפולדר יהיה כיס להכנסת דפי מידע, חיתוך להכנסת כרטיס ביקור ולעיתים אף כיס לדיסק. עיצוב פולדרים מוזמן לרוב על ידי חברות וארגונים שחשוב להם להותיר רושם טוב בעיני הלקוח, הם משתמשים גם כן באיכויות הפרסומיות שלו. פולדרים מהווים חלק בלתי נפרד מיתר תהליך מיתוג העסק, הוא משלים את תדמית החברה ומעניק מידע חשוב ואפקטיבי ללקוח. אנו בסטודיו ספרינט נספק לך עיצוב פולדרים ברמה גבוהה ואיכותית תוך התאמה לצרכי החברה.

יתרונות העיצוב

פולדרים מעוצבים הם ללא ספק אחד המוצרים היותר מגניבים שתוכלו להחזיק בתוך המשרד שלכם, בעבודה או בבית.
מעבר לעובדה שהם מוסיפים צבע ועניין למוצרי המשרד הסטנדרטיים והמשעממים, ממלאים גם כמה תפקידים פונקציונאליים בעלי חשיבות די גבוהה, ראשית, פולדרים מעוצבים מוסיפים חן וצבע למשרד ולניירת האפרורית והמשעממת, למעלה מכך, פולדרים מעוצבים מהווים למעשה את הפנים של המשרד, החברה ואת העשייה כולה.

על מנת להבטיח שהרושם הראשוני אותו אתם מותירים הוא ללא רבב, חשוב מאוד לתעקש על כל הפרטים, קטנים כגדולים, וללא ספק, פולדרים מעוצבים יעשו את העבוד.

עיצוב הפולדרים אפשרי למרבית סוגי העסקים, וכאן אנו, סטודיו ספרינט, נכנסים.
אנו נתאים ונכוון עיצוב פולדרים במיוחד לסוג העסק שלכם ונסייע לכם בשיווק נכון. פולדרים משמשים כמעין כרטיס ביקור לחברה, ולכן עליהם להיות כמה שיותר מושכים ומעוררי תשומת לב בכדי שהלקוח ירצה לעיין בהם.
הכיס הנמצא בתוך הפולדר מאפשר לכם להניח בו דפי מידע על החברה, השירותים שהיא מציעה ומוצריה.
רצוי שעיצוב הפולדר יישאר נקי ומתוחכם ויכיל רק מידע בסיסי וקבוע בכדי שהוא יוכל לשרת אתכם לאורך זמן ולא יהיה תלוי מיתוג זמני. בנוסף, אם ברצונכם למקם תמונה בחזית,
כדאי שהיא תעורר קונוטציות חיוביות ומותאמת לקהל היעד ולאופייה של החברה.

 

 

מגוון רחב של אפשרויות

העיצוב כולל טווח רחב ומגוון, מה שמשאיר מקום רב לבחירה והתאמה.
קיימת אפשרות לניילן את הפולדר בדפי למינציה מבריקים או מט. בנוסף, ניתן ליצור הטבעות, הבלטות וציפויים בכדי לייחד את הפולדר ולשוות לו מראה יותר יוקרתי ומוקפד.
יחד עם זאת, רצוי לא ללכת רחוק מידי עם העיצוב בכדי לשמור על הרמה והאיכות. עיצוב פולדרים פנימי כולל כמה אפשרויות, כמו כיס אחד בלבד וחריצים לכרטיס ביקור, שני כיסים, תא לדיסק ועוד.

כמו כן כדאי להתאים את עיצוב דפי המידע הנכנסים לפולדר בעיצוב דומה בכדי לשמור על קו אחיד, מה שמקרין על הארגון והסדר של החברה.
לנו בסטודיו ספרינט יש את הידע והאהבה הנחוצים ליצירת הפולדר המושלם בשבילך ובשביל העסק שלך. נתאים אותו למהות העסק ולצרכי החברה ונדאג למיתוג נכון שישווק את העסק שלך בצורה הטובה והיעילה ביותר.

פולדרים מעוצבים בהחלט עושים את העבודה, על אחת כמה וכמה כאשר אתם מעניקים אותם ללקוחות או ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בכל הנוגע למיתוג ומיצוב החברה שלכם וזיכרו – תדמית נמצאת בפרטים הקטנים.

פורסם ע''י: costa | אוגוסט 25, 2014 | קטגוריות: | תגיות: