לכל עסק יש כרטיס ביקור, או לפחות צריך להיות. כרטיס הביקור הוא הדרך שלך להשאיר רושם אצל הלקוחות שלך. אחד השלבים החשובים ביותר במיתוג העסק הוא עיצוב כרטיס ביקור שישאיר טעם טוב בפה אצל מי שמקבל אותו ויסייע בהגדלת מעגל הלקוחות שלך. כרטיסי ביקור הם בעלי משמעות רבה בתהליך יצירת התדמית הנכונה עבורך ועבור החברה שלך.

כרטיס ביקור הוא כמו דייט ראשון, אם לא יהיה טוב, לא יהיה דייט שני

כרטיס ביקור טוב צריך להיות מתומצת, קצר וקולע, בגלל גודלו הקטן היחסית שלא מאפשר העמסה של פרטי מידע לא חשובים. כרטיסי ביקור מעוצבים בגודל אחיד וזו על מנת שיהיה ניתן לאחסן אותם בקלות בכל ארנק או תיק. סטודיו מקצועי לעיצוב גרפי יידע כיצד להכניס לתוך הכרטיס הכל כך קטן הזה את כל המידע החשוב. חשוב שהכרטיס יהיה מעוצב בצורה מעניינת ויעורר עניין בקרב הלקוחות וכך יותיר רושם חיובי. כרטיס ביקור מוצלח מעודד את הלקוח ליצור קשר עם בעל העסק.

כרטיס הביקור צריך להכיל את הלוגו של העסק, את שמו של העסק, אמצעי ליצירת קשר ואת כתובת אתר האינטרנט של החברה. כמובן שניתן ורצוי להוסיף גם תיאור קצר וברור של השירותים שהחברה מעניקה ללקוחותיה.

כרטיס ביקור הוא כמו שגריר ולכן הוא צריכים לייצג אתכם ואת החברה שלכם בכבוד הראוי להם.

דברים שכדאי לזכור לפני עיצוב כרטיסי הביקור

  • צריך לוודא שכרטיסי הביקור משקפים את העסק ואת השירותים שהוא מספק. לאומנים מותר להשתמש בצבעים ייחודיים ואופנתיים, לבנקאים זה פחות מומלץ. כרטיס הביקור משדר את התדמית של העסק, לכן צריך שתהיה התאמה בין השניים.
  • תשקיעו מאמץ ומחשבה כיצד הארגון שלכם יכול להפוך את הכרטיס שלכם מסתם כרטיס ביקור לכזה שכולם מדברים עליו. זה יכול להוביל למיתוג מוצלח של העסק ולהגדלת מערך הלקוחות של החברה.
  • כל המוסיף גורע- אין צורך להעמיס מלל בכרטיס הביקור. מיקוד הוא מילת המפתח.
  • למטבע יש שני צדדים- במקרה זה מדובר על הכרטיס. לעיתים אנו נוטים לזנוח את הצד השני של הכרטיס, במקום לעשות בו שימוש יעיל. אפשר לנצל אותו, למשל על ידי צירוף מפה מכווינה לבית העסק, הוספת כיתוב בשפה אחרת מלבד עברית.

אז מה לא לעשות?

כאן נפרט לכם כמה טעויות נפוצות הקשורות לעיצוב כרטיסי ביקור, על מנת שתוכלו להימנע מהן:

  • מעט מדי זה לא מספיק- כמו שהגזמה בכמות המידע המודפסת על גבי הכרטיס היא לא טובה, כך גם מעט מדי מידע אינפורמציה שהיא חיונית, איננה משיגה את מטרות החברה. חשוב לשים לב שכל הפרטים החיוניים יבואו לידי ביטוי בכרטיס הביקור. רק דמיינו לכם כמה בן אדם יהיה מתוסכל כאשר הוא מעוניין לחייג לבעל העסק אך לא מופיע אמצעי ליצירת קשר.
  • עיצוב לא טוב של כרטיס הביקור- כרטיס ביקור טוב הוא כרטיס ביקור שאינו משעמם, אך זה לא אומר שהוא חייב להיות "משוגע". חשוב שהכרטיס יהיה מעוצב בטעם טוב, שיהיה מושקע ואסתטי. כרטיס ביקור שאינו עומד בקריטריונים הללו יגרום למתבוננים בו לחשוב כי לחברה לא ממש אכפת מהאופן בו היא נתפסת בעיני הלקוחות שלה וישדר חוסר אמינות.
  • כיתוב לא קריא ולא ברור- בחירה בסוג כתב קטן מדי בכרטיס הביקור יגרום לכך שאנשים לא יצליחו להבין את הכתוב בו. בחירה בכתת הנכון, בגודל המתאים, בצבע הטוב ביותר, היא החלטה חשובה, שתעזור ללקוחות שלך לקרוא את הכתוב בקלות, בלי לשבור את הראש.

פורסם ע''י: costa | מאי 5, 2015 | קטגוריות: | תגיות: